اهمیت شیرالات صنعتی در صنعت

فهرست مطالب

در دهه‌های اخیر شیرآلات صنعتی، جایگاه مهم و ویژه‌ای را در صنعت به دست آورده‌اند و موجب پیشرفت‌های بسیاری نیز در این زمینه شده است. متخصصان نیز تلاش زیادی برای تولید انواع شیرآلات می‌کنند که  این تلاش‌ها منجر به تولید کارآمدترین ابزار آلات صنعتی از جمله شیرآلات صنعتی شده است. نکته جالب آن است که کاربرد شیرآلات در صنعت چندین برابر کاربرد آن در ساختمان است و نوع و شیوه طراحی آنها نیز تنوع بیشتری دارد.

جنس شیرآلات هم بسیار اهمیت دارد و با توجه به نیاز آنها به سخت و مقاوم بودن، جنس آلیاژ استفاده شده در آنها موضوعیت پیدا می‌کند. در واقع شیرآلات صنعتی باید بتوانند در برابر حرارت و فشار مقاوم باشند و بدنه آنها از آلیاژ بسیار سخت و مقاوم باشد. شیرآلات صنعتی همچنین به دلیل افزایش طول عمر آنها و جلوگیری از پوسیدگی باید با روش‌های مدرن آبکاری شوند.

این روزها شیرآلات ایرانی به یکی از صنایع پیشرو تبدیل شده‌اند و از نظر کیفیت و طراحی ظاهری پیشرفت بسیار زیادی را تجربه کرده‌اند. بنابراین در حال حاضر تعدادی از شیرآلات ایرانی حتی قدرت قابل توجهی در رقابت با محصولات خارجی دارند. در ادامه به معاملات در این حوزه و قیمت آنها در بازار می‌پردازیم.

معاملات شیرآلات صنعتی

این روزها معاملات در حوزه‌های مختلف به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌روند و سیستم اطلاع رسانی و بازاریابی نیز هر روز در حال به روز رسانی است. حوزه معاملات شیرآلات صنعتی از طریق مناقصه و مزایده نیز از این موضوع استثنا نبوده و خریدار آنها تنها با یک جستجوی ساده می‌تواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند. در این زمینه شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف دولتی و خصوصی در صورت نیاز می‌توانند با یک آگهی فراخوان عمومی اقدام به خرید انواع شیرآلات صنعتی در جریان مزایده و مناقصه کنند.

این روزها فروشگاه‌های زیادی در ارتباط با فروش انواع شیرآلات صنعتی فعالیت می‌کنند و انواع و مدل‌های مختلفی از آنها را با کیفیت‌ها و مقاومت‌های گوناگون عرضه می‌کنند. در کنار آن نیز بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی حضور دارند که برای استعلام قیمت برای شرکت‌هایی که اقدام به برگزاری مناقصه و مزایده می‌کنند مفید هستند. بنابراین شرکت‌ها می‌توانند یک قیمت کارشناسی شده درست را به دست بیاورند.

 

 اهمیت شیرالات صنعتی در صنعت

اهمیت شیرالات صنعتی در صنعت

قیمت انواع شیرآلات در بازار

همانطور که در بالا هم به آن اشاره کردیم؛ قیمت شیرآلات صنعتی به عوامل زیادی وابسته است: جنس بدنه، نوع آب کاری و اندازه کالا از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده قیمت شیرآلات است. در این زمینه فردی که اقدام به فروش این نوع از شیرآلات می‌کند؛ با توجه به اندازه مقاومت آلیاژ به کار برده شده در  بدنه و روش آبکاری این شیرها نسبت به حرارت و فشار، قیمت منطقی از آنها را ارائه می‌دهد. نکته مهم در این زمینه که باید خریداران به آن توجه کنند این است که شیرآلات در صنعت در مقابل فشار و حرارت ممکن است کارایی خود را از دست بدهند. این نکته از آن جهت اهمیت دارد که برخی از آلیاژهای به کار رفته در بدنه این محصولات نمی‌تواند در برابر گرمای ۱۰۰۰ درجه مقاومت کند و در نتیجه با گذشت زمان دچار پوسیدگی و تغییر شکل می‌شود.

 برای ثبت گارانتی محصولات خریداری شده خود روی لینک زیر کلیک کنید 👇